Experimento narrativo

 

El texto que voy a poner a continuación es un experimento narrativo que brotó un día espontáneamente mientras estaba leyendo la obrísima “Menos que cero”, de Bret Easton Ellis.

¿Y a qué viene este experimento? Pues a que he adquirido la firme intención de subir a la nube todas las cosas que tengo escritas, por chungas que sean jaja Y plasmar mis sentimientos, ideas, emociones. Todo. Por chungo que sea.

Me estoy liberando, como mandan en el anuncio de yogures. Anónimamente, eso sí :D

Destacar que el texto está en gallego, mi segunda lengua materna. Esto también tiene una explicación, y es que estaba convencida  -y aún lo estoy- de que un libro así escrito en gallego, ambientado en Galicia, sería un bombazo editorial. Pero tengo que reconocerlo: no seré yo su autora. Soy incapaz de salirme de la poesía, que cada vez perfecciono más, eso sí, buscando el conceptualismo puro. Pero de ahí a recrear una trama…

Es evidente que mis cualidades no sirven para producir dinero.

Por ahora :)

Bueno, ahí va el fragmento:

30 de xaneiro

Estou no xardín dunha casa, hai unha festa. A música está moi alta e a xente bastante colocada. Rinse, apóianse uns nos outros, cáelles a bebida por enriba, dalles o mesmo. Sinto mareos, entro na casa, busco o vater.

No sofá hai unha parella de descoñecidos meténdose man, teño náuseas, atopo una porta, ábroa, entro. É o baño.

Dúas rapazas esnifando coca apoidas no lavabo, a unha sángalle o nariz. A outra rí descontrolada, como si lle fora dar un ataque ou algo. Vaise e quedo ca do sanque no nariz, que limpa a cara con auga do grifo.

Rituales sinxelos de madrugada.

Ten o pelo curto e leva un vestido dunha soa manga. Está moi fraca e ten negróns nas pernas. De pronto sinto lástima por ela e lle pregunto se precisa axuda. Dime que non, grazas, e parece que se acaba de dar conta de que estou alí.

Mentres seca a cara comeza a parlotear. Que a festa está sendo un desmadre. Que se vin a non sei quen de non sei que canal. Que adora o seu traballo. Que é grafista visual da MTV ou algo así. Que eu a que me adico.

Invéntome que son productora musical e, de súpeto, síntome coma se fora una máis.

Vaise, por fin podo marearme tranquila.

Mexo por fora do retrete, por foder nada máis.

__________

Qué mala osxtiaaaa….

:D

He de decir que conozco a gente que sería un personaje perfecto de Easton Ellis. Yo misma pude haberlo sido en un momento dado de mi vida, cuando casi confundo con amigos a los colegas de los bares.

Pero eso, ya sabes, es otra historia.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s